Mogu reci da prevoz nije za 5 ali nije ni loS.Najvise mi smetaju ljudi koji se ne kupaju a voze se i truju mirisom normalan narod pa taj put do odredista tesko pada jos kad padne kisa po isparavanje, strasno .Sto se poskupljenja tice trbali bi se raspitali koliko placaju prevoz gradjani u drugim mestima pa bi shvatili koliko je svuda skuplje,Zrenjanin,BG itd.Treba biti realan i ceniti svoje, niko ne spominje koliko mi sami sebi otezavamo put kad izlazimo na prednja vrata necemo da se pomerimo prema sredini stariji gradjani sa besplatnim kartama se vozaju kao da im druga kuca bus.Treba i moze bolje ali da toiko nevalj nije tacno .Vozim se gradskip prevozom vec 50god i zadovoljna sam .Pozdrav,nastavite tako.
A je l` te, zasto trazite da poskupi karta, kada ste vec placeni kroz porez iz budzeta?
Malo imitiranje BG-a sa Bus Plus aferom, ili se nagomilalo politicko clanstvo u GSP pa sada treba i plate negde izvuci?
Ili je mozda ona farsa od javnog konkursa pokazala da sada dok nisu imenovani vec kao VD Rake pokusavaju da se urade potezi koji kasnije kada dodju na scenu nece biti popularni.
Priznajem - na brzinu sam pogresno sracunao. Ajmo polako: nas troje, dva autobusa (pošto nema direkt neg mora da se preseda) - 3x60x2=360 i nazad 360=720.
720:150=4.8 znači skoro 5 litara. Eto, zezno sam se za jednu litru.
Sasvim beznačajno ako idem na gas....
Svaki dan putujem, ali mi nije jasno gde ovi penzioneri (besplatni) putuju, samo stvaraju guzvu ali grad im je omogucio kad ne mogu da spavaju oni se voze gradskim autobusom. Samo poskupljujte unistite nas.
Pozdrav svima, slažem se sa komentatorima. GSP je jedno obično neradničko preduzeće, sa viškom zaposlenih i jako lošim načinom rada. Skoro sam gledao prazne autobuse kako se vraćaju u garažu i pomislio - ko li plaća ovo gorivo? Zašto se ne organizuju drugačije, kako bi i oni u ova krizna vremena uštedeli? Ali zašto bi kada imaju novosađane kojima su na grbači?
Pošto živim u Kaću, markica dostiže neverovatnih 4.875 din po osobi. Jedna karta je 125 din (za nekih 8-9 km vožnje - što je previše). Nas je u kući troje. Dakle, da kupujemo markice, plaćali bi 14.625 din mesečno prevoz. Ne postoji varijanta u kojoj moj auto potroši više od 7-8.000 din mesečno, a svi ga koristimo. Auto, inače, koristi TNG. Ostaje mi čak i nešto više od 6.000 din za troškove održavanja (amortizacija) i registracije. Jel ima tu neko računicu? Zašto je GSP skuplji od ličnog prevoza?
Srecom pa sad imam svoj automobil, a dok ga nisam imala, isla sam godinama peske i nisam koristila usluge ovog veselog preduzeca nikad (vecina nastanjenih u Novom Sadu moze za pola do jedan sat da stigne s jednog mesta na drugo nogama). Ovome se licno radujem, jer ce mi porasti nadoknada od firme koju dobijam umesto pokazne. Ali, se nesto pitam - svugde u svetu ekonomski je jedan od razloga zasto ljudi sednu u javni prevoz umesto u svoje vozilo, jedan od nacina na koji grad smanjuje guzvu na ulicama, a ovde je jeftinije svojim autom, cak i sam u vozilu. Kako je to moguce? Ako ima neko ko se razume, nek mi objasni, jer nam benzin sigurno nije najjeftiniji u odnosu na druge zemlje.
ako poskupe karte neka se GSP-u smanji dotiranje iz gradske kase/koju pune gradjani Novoga Sada/ za najmanje 50%
zatim, GSP treba daadministrativno osoblje smanji za 50% tu je ogroman gubitak novcanih sredstava
zatim,da se smanji silni rukovodioci,
da ostane samo neophodan broj rukovodioca al efikasan
- - -
nisam primetio da je prepustanje necega privatnom sektoru donelo manje cene i noviji pribor za rad...barem kod nas
To je zato što ne znaš da gledaš, tj ako nije ispred tvog nosa ondak i ne vidiš. A o čemu se radi - ti određenu uslugu platiš određen iznos, recimo 50 dinara vožnju autobusom. I za tih 50 dinara ta firma bi trebala i da isplati plate radnicima, i da ima za tekuće troškove (benzin, održavanje vozila) i da ima za investicione troškove (nabavka novih vozila, ...) i da ima da isplati dividendu vlasnicima (aj pošto je gradska firma ovo i nije primarno). E vidiš, kad dođe kupovina novih vozila ko to plaća? GSP iz svojih prihoda? Hau jes no, paz da nije. Plaća grad iz budžeta, al ti to ne vidiš zato što: daleko od očiju - daleko od pameti. Tako da prijatelju, ta tvoja vožnja i tebe i sve nas ostale košta mnogo više od tih 50 dinara.
GSP je i trenutno preskup (Futog pokazna 4800din - 7km od NS) a ako poveca se cena za 20% u busevima ce ostati samo penzioneri koji poseduju 10 000 besplatnih godisnjih karata (+ zanemarljivih 1000 stranackih karata).
U GSP-u vozaci dobro oznoje svoju bulju dok zarade svoj dinar, problem je u administraciji u kojoj je svaki drugi zaposleni BOSKIC - molim 021 da proveri koliko GSP ima zaposlenih u administraciji!
Moto svih stranaka u Srbiji "DRZAVNE FIRME su PARTIJSKE FIRME"!
Cene lete u nebo, pogotovo za usluge javnih preduzeća u kojima tavore prekobrojni i nesposobni partijski kadrovi. Treba nahraniti gladna usta, pa sve preko leđa građana kojima će se zamrznuti primanja i onih koji kod kojekakvih biznismena i vlasnika ''uspešnih malih i srednjih preduzeća'' rade za crkavicu.
Razumeo bi ja poskupljenje cene da je GSP nabavio nova zglobna vozila, povećao frekfentnost polazaka na pojedinim linijama, uveo neku novu liniju ili barem rekarosirao neki poluraspali autobus. Ovako mogu samo da kažem da mi se gade...
Mi nesposobniju gradsku vlast odavno nismo imali. Samo ih posmatram dok se šepure i ne rade ništa!
Proleće je odavno u jeku a saobraćajnice u gradu su kao sveže uzorane njive. Nismo dobili nove kontejnere za smeće već jako dugo a kontejneri za PET ambalažu su ''hakovani'' od strane sakupljača sekundarnih sirovina.
Trava u gradu se kosi samo na mestima gde se to vidi a ambrozija buja li buja i tako redom...
Začarani krug se vrti u petoj brzini a politicke partije ga balansiraju da se ne bi raspao pod silom svoje rotacije i tako do u nedogled...
Dok sam ziveo preko tamo su imali samo tri kategorije povlastenih za prevoz,penzioneri i studenti i oni su placali kartu samo 10-15% jeftinije,penzosi nisu imali pravo na besplatan prevoz. Povlasteni su bili i invalidi i oni su se vozili za dzabe a njihov pratilac sa 50% popusta. Svi autobusi su bili na biogas,svi su bili niskopodni a ako bi neka zena sa malom bebom i kolicima htela da udje u atobus vozac je obavezno izlazio i pomagao. Sa spoljasnje strane autobusa na njegovom zadnjem delu postojali su nosaci za biciklove. Neko vozi bajk i resi da dalje nastavi gradskim busom,vozac izlazi napolje i kaci bajk na te nosace a biciklista ulazi u autobus i placa kartu oko 10% skuplje kao uslugu za prevoz bicikla. Na svakoj stanici je pisalo vreme kada bus stize na tu stanicu i bukvalno je bilo maltene u sekundu,mogao si sat da navijas po njima. U busu pred svaku stanicu cuje se razglas koji putnicima govori koja je stanica u pitanju. Po zakonu je tacno odredjeno koliko putnika sedi a koliko sme da stoji. Cim ima vise ljudi sofer zove drugo vozilo. Ako bus slucajno iz nekog razloga kasni vracaju nazad pare za kartu. Kupljena karta u jednom autobusu na jednoj liniji vazi u sledecih dva sata za bilo koju drugu autobusku liniju, metro i tramvaj. U prednjem delu autobusa je dozvoljeno voziti se sa kucnim ljubimcem. Autobus sme da stane iskljucivo kada mu se retrovizor poklopi sa znakom za stanicu. Ako stane posle ili pre znaka a putniku se nesto desi pri izlasku ili ulasku u bus odstete su ogromne. Nema kao kod nas da na jednu stanicu u redu jedan iza drugog stane pet autobusa pa svi otvore vrata. Tamo cekaju da prvi obavi ulazak i izlazak putnika pa tek kada se on skloni sledeci prilazi i tako redom. Za stajanje kolima na buskoj stanici kazne su ogromne a ne kao ovde kada se nacrta nekoliko kola samo da trknu do trafike po cigare. E sada ono nabitnije. Karta je 1,10 evra, skuplje je nego kod nas, ali u odnosu na mesecna primanja tamo i ovde tamo ispada da je karta za dzabe. Tamo ako putnik menja liniju i vidi da je onaj bus u koji treba da predje vec na stanici i sprema se da ode sofer pozove taj bus da priceka desetak sekundi.
I sta mi mozemo. Ja sam odavno shvatio da covek nema kome da se obrati, da se zali za probleme i nepravdu i lopovluk.Kradu nas na sve strane legalno ko stigne. To su shvatili i oni, pa sve komunallne firme malo malo dizu cene, mi ne mozemo nista i tako...
Sramotan zahtev,ukinite besplatne karte penzionerima ili uvedite termin kad mogu da ih koriste.Ne može se ući ujutru u autobus od penzionera koji imaju vremena na pretek, a svi zaposleni i djaci žure na posao ili u školu.Vozači su u velikom broju slučajeva toliko
nekulturni,bezobrazni i neljubazni da je konflikt neizbežan, a procedura prijave istih u GSP-u smišljena da ih zaštiti.GSP je prevazidjeno preduzeće sa monopolom,prava katastrofa.Platiću i skuplju kartu ako treba,ali nekom drugom prevozniku,hoću da imam mogućnost da BIRAM, neću da mi se za moj novac išta nameće.Konkurencija je jedini lek, već 50din.je preskupo za takvu uslugu,a viša cena je SRAMOTA!!!!!!
To otkad su ovi zajahali sve poskupelo, posto se oni vise trude da nam zele dobro, jel. Pa sav taj trud i zelja mora da se naplati. E sad, sto nisu uradili nista osim tih poskupljenja, jbg, platite nam jos da jos vise zelimo. Nego, da ne tupimo, ja sam biciklom, a vi? Mislim na vas kojima nisu dali auto na poslu preko veze.
kao što kolega komentator ranije reče više će da mi legne na račun.
kada mi baš jako treba bus uskočim u njega, a čim idem sa gospodžom već maltene vredi ići taksijem jer ako treba promeniti bus ne isplati se cimanje za sitnu razliku u ceni...
inače bicikl se u NS-u može voziti skoro svaki dan. potrebno je imati samo bajs sa blatobranima i to je to. u poslednjih par godina samo do 30 dana nije moglo da se vozi zbog snega.
što se hladnoće tiče to vam je kao da ste pešaci ali da duva vetar (čija brzina zavisi od vas samih)...
ŽIVEO BICIKLIZAM.
želim nam kao gradu još više biciklista a GSP nam samo pomaže.
PS-polovni bajs, OK, blatobrani, par brzina u glavi, uglavnom matore "švabe" ili Austrijanci idu za od 60-65 € (oko 5 mesečnih markica za zaposlene) pa na dalje zavisno koliko ozbiljan želite...
Naravno da bi se privatnicima isplatilo da voze ispod sadasnjih cena, pogotovu ovima sto su se "snasli" u raznim privatizacijama. vozili bi skoro besplatno sve dok gras ne bi propao a onda bi se oni medju sobom lako dogovorili koliko vune da vam uzmu. Mislite da gresim. Okrenite se malo oko sebe.
Nije problem kada bi se svako poskupljenje koristilo da bi mi korisnici imali bolju uslugu, ali mi znamo zasto oni povecavaju cene.GSP je samo jedan u nizu. Od oktobra meseca Citoca tj. iznosenje smeca je oskupelo skoro duplo , Elektrovojvodina je uvela obnovljive izvore energije koje iznosi 15ak din u proseku...Kazem to je na jednu prodicu mozda malo, mnogi nisu ni primetili ali kada ceo grad plati onda se nakupi da bi on lepo podelili plate novozaposlenim partijkim drugarima.
A ja mislila da su uvođenjem ćirilice na autobusima ispunili uslov za uspešno poslovanje.Verovala sam da će taj postupak rešiti sve probleme.
Nadam se da ste konačno shvatili i vi koji ste se radovali rezultatima izbora i upodobljavanju vlasti u gradu da je sve bila predizborna kampanja bez rezultata. Budite iskreni bar prema sebi i priznajte da su vas razočarali.
Najgore je to, sto oni opet hoce da podignu cenu karte, par meseci posle odobrenja grada za prvo povecanje cena... Ovo je najgori vid, za ostvarivanje profita, dizati cenu lojalnim i stalnim korisnicima! Sve firme daju popuste, besplatne voznje lojalnim korisnicima, imesto da se dizu cenu, trebalo bi da uvedu svaku 10.-20. voznju besplatnu. Malo da se okrenu internoj kontroli, marketinski i pravni tim da im se posveti malo vise poslu. Direktori da smanje sebi platu, da se neko zaposli preko javnog konkursa, a ne namestenog. Ovaj potez u vezi karata, nikako nije pravilan izbor, do boljeg i uspesnije poslovanja kompanije! I akcija ulaz na prednja vrata, bilo je pisanja o tome kako se za vise stotina hiljada dinara povecao prihod mesecno od prodatih karata... Gde su te pare ulozene, kada se sada mora dizati cena?
Ja se vozim dzabe. kao penzionerki to mi je omoguceno, mada znam da to neko mora platiti. Grad daje nesto od budzeta, a nesto morate i vi da platite. Kako kaze Lella, privatnici, konkurencija, a onda oni nece voziti nas penzionere. A jos jedno; postoje privatnici ali vi to ne vidite ili ne zelite da vidite. Prema svim prigradskim mestima, Temerin, Futog, Kac, Rumenka.... postoje TAXI prevoz, legalni i nelegalni, sa tablom i bez. Ali opet problem, ne voze na pokaznu. Cak ako trebate za Rumu, Beograd, Zrenjanin, Hrvatska.... i tamo ima privatni prevoz. DIVOTA
Horor, strah, užas, kraj i apsolutni bezobrazluk!
Danas baš ulazim u dvojku, pošto sam nezaposlena, ne mogu sebi da priuštim građansku mesečnu od simboličnih skoro pa 2000, već eto, kad baš moram negde busom, kupim redovnu. U bus pre mene ulazi gospođica fina, vidim onu povlašćenu kartu i sve se mislim kojoj li kategoriji pripada pa da se i ja priključim :I
Samo neka ide cena karta gore! Ionako uzimam novac umesto markice. Imaću koji dinar više! :)
Busom se ionako ne vozim godinama jer je preskupo, a linije su im tako dobro napravljene da mi treba 45 minuta busom od mesta gde živim pa idem peške (biciklom kada je lepo vreme) jer mi treba 40 minuta peške.
Ma odobrice vam poskupljenje...... al kad mrtav konj prdne...... Za te krsine kojima nas vozite i u koje nagurate po 150 ljudi u spicu, dok u normalan bus stane 50, ne zasluzujete ni 50 dinara......
- kupite 20-30 novih ZGLOBNIH autobusa (ovi iz 1981. se polako raspadaju),
- klimatizujete makar polovinu postojećeg voznog parka,
- uvedete još nekoliko novih linija,
- pojačate postojeće linije,
- uvedete noćne polaske za ceo grad i prigradska naselja,
- uvedete normalne karte (i konačno pošaljete u istoriju one papiriće),
- prekinete akciju „Red je“, koja nije donela ništa dobro, već samo sporiji prevoz.
A sto nebi se ponudilo privatnicima...
Mozda se njima isplati i za ispod sadasnjih cena!!!!!!
Monopol nije nikada donosio dobro korisnicima usluga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......
Sta bi sa onom pljackom sa duplim markicama..
Isto kao i na naplatnim rampama.....
Tresla se gora....................
JP se osilila preko svih mera.....!!!!!!!!!,,,
Zivim 25 godina u Bukovcu i isto toliko godina nije korigovan red voznje. Autobusi su krcati, saobracaju na oko sat vremena radnim danima (osim u spicu, izmedju 12 i 16 h), a vikendom jos redje. Pa da li zasluzuje GSP da ih placamo toliko?
Jesu oni normalni? Nema busa radnim danima normalno za relaciju Novi Sad>Budisava,Kovilj petak cekao sam sat vremena na bus, i oni kao sad tu traze povecanje karte? Kad na autoputu idu 50km/sat koji K hoce,nek nauce da voze prvo, da sklapaju red voznje jer je smesno vise,i to da em da nema busa za relaciju em salju kratak bus.
Sramotaaaaaaaaaaa !!!! ko da smo u NY,a ne u Novom Sadu najbolje da bude 100 dinara nikakv problem...Plate su nam toliko dobre,kad imamo 50 dacemo i 100 dinara za autobus.
ajmo otpustiti visak skolovanih neradnika sa astronomskom platom i ostace vam para i za povisicu plata RADINICIMA a mozda i za smanjenje cene karte toliko mnogo novaca vuce nepotrebna administracija i stranacki lezilebovici
Supruga, sin i ja sa Telepa u Petrovaradin i nazad : 180x4 jednako 720 dinara ilivam skoro 6 litara benzina. Ako idem na dizel i auto mi trosi 6 litara na 100 km, mogu najmanje 4 puta ladno da odem tamo i da se vrnem...
Ko je onda tu lud?
Ipak je previše 60 dinara :/
A gde da se zaposle "'92 godište, slepac, jedva završio srednju"... Treba da si srećan što se momak uspeo zaposliti.I kakvi to kontrolori treba da budu?Diplomirani?
Nikako se rešiti ljubomornih ljudi.
Pa smanjite im plate, i ne zapošljavajte kojekakvu bagru... Jbt, znam lika iz Futoga, '92 godište, slepac, jedva završio srednju, i neko ga ubacio u GSP da bude kontrolor, šta već... Došlo mi da plačem...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
GSP ponovo tražilo poskupljenje autobuske karte
Novi Sad
•28.05.2013.
•14:04
Komentari 55
mila
Anonimni
Malo imitiranje BG-a sa Bus Plus aferom, ili se nagomilalo politicko clanstvo u GSP pa sada treba i plate negde izvuci?
Ili je mozda ona farsa od javnog konkursa pokazala da sada dok nisu imenovani vec kao VD Rake pokusavaju da se urade potezi koji kasnije kada dodju na scenu nece biti popularni.
Gillan
720:150=4.8 znači skoro 5 litara. Eto, zezno sam se za jednu litru.
Sasvim beznačajno ako idem na gas....
Po kom proracunu ti dodje do 720 din keve ti?
A da ides na pumpu, znao bi da je litar benzina preko 150 din.
Komentarisem cisto u smislu kakvih sve lupetanja ima :)) Inace bus bi trebao da je 30 din karta.
Stanka
Koko
mrsh
Pavke
Pošto živim u Kaću, markica dostiže neverovatnih 4.875 din po osobi. Jedna karta je 125 din (za nekih 8-9 km vožnje - što je previše). Nas je u kući troje. Dakle, da kupujemo markice, plaćali bi 14.625 din mesečno prevoz. Ne postoji varijanta u kojoj moj auto potroši više od 7-8.000 din mesečno, a svi ga koristimo. Auto, inače, koristi TNG. Ostaje mi čak i nešto više od 6.000 din za troškove održavanja (amortizacija) i registracije. Jel ima tu neko računicu? Zašto je GSP skuplji od ličnog prevoza?
ako poskupe karte neka se GSP-u smanji dotiranje iz gradske kase/koju pune gradjani Novoga Sada/ za najmanje 50%
zatim, GSP treba daadministrativno osoblje smanji za 50% tu je ogroman gubitak novcanih sredstava
zatim,da se smanji silni rukovodioci,
da ostane samo neophodan broj rukovodioca al efikasan
da se smanje rasipnicki nepotrebni troskovi
i eto rentabilnog preduzeca tj GSP
dule
nisam primetio da je prepustanje necega privatnom sektoru donelo manje cene i noviji pribor za rad...barem kod nas
To je zato što ne znaš da gledaš, tj ako nije ispred tvog nosa ondak i ne vidiš. A o čemu se radi - ti određenu uslugu platiš određen iznos, recimo 50 dinara vožnju autobusom. I za tih 50 dinara ta firma bi trebala i da isplati plate radnicima, i da ima za tekuće troškove (benzin, održavanje vozila) i da ima za investicione troškove (nabavka novih vozila, ...) i da ima da isplati dividendu vlasnicima (aj pošto je gradska firma ovo i nije primarno). E vidiš, kad dođe kupovina novih vozila ko to plaća? GSP iz svojih prihoda? Hau jes no, paz da nije. Plaća grad iz budžeta, al ti to ne vidiš zato što: daleko od očiju - daleko od pameti. Tako da prijatelju, ta tvoja vožnja i tebe i sve nas ostale košta mnogo više od tih 50 dinara.
NS sljaker
U GSP-u vozaci dobro oznoje svoju bulju dok zarade svoj dinar, problem je u administraciji u kojoj je svaki drugi zaposleni BOSKIC - molim 021 da proveri koliko GSP ima zaposlenih u administraciji!
Moto svih stranaka u Srbiji "DRZAVNE FIRME su PARTIJSKE FIRME"!
posmatrač
Razumeo bi ja poskupljenje cene da je GSP nabavio nova zglobna vozila, povećao frekfentnost polazaka na pojedinim linijama, uveo neku novu liniju ili barem rekarosirao neki poluraspali autobus. Ovako mogu samo da kažem da mi se gade...
Mi nesposobniju gradsku vlast odavno nismo imali. Samo ih posmatram dok se šepure i ne rade ništa!
Proleće je odavno u jeku a saobraćajnice u gradu su kao sveže uzorane njive. Nismo dobili nove kontejnere za smeće već jako dugo a kontejneri za PET ambalažu su ''hakovani'' od strane sakupljača sekundarnih sirovina.
Trava u gradu se kosi samo na mestima gde se to vidi a ambrozija buja li buja i tako redom...
Začarani krug se vrti u petoj brzini a politicke partije ga balansiraju da se ne bi raspao pod silom svoje rotacije i tako do u nedogled...
jo
Darko
NS
nekulturni,bezobrazni i neljubazni da je konflikt neizbežan, a procedura prijave istih u GSP-u smišljena da ih zaštiti.GSP je prevazidjeno preduzeće sa monopolom,prava katastrofa.Platiću i skuplju kartu ako treba,ali nekom drugom prevozniku,hoću da imam mogućnost da BIRAM, neću da mi se za moj novac išta nameće.Konkurencija je jedini lek, već 50din.je preskupo za takvu uslugu,a viša cena je SRAMOTA!!!!!!
Scotch Bonnet
Kako nam je dobro
zaposleni biciklista
kada mi baš jako treba bus uskočim u njega, a čim idem sa gospodžom već maltene vredi ići taksijem jer ako treba promeniti bus ne isplati se cimanje za sitnu razliku u ceni...
inače bicikl se u NS-u može voziti skoro svaki dan. potrebno je imati samo bajs sa blatobranima i to je to. u poslednjih par godina samo do 30 dana nije moglo da se vozi zbog snega.
što se hladnoće tiče to vam je kao da ste pešaci ali da duva vetar (čija brzina zavisi od vas samih)...
ŽIVEO BICIKLIZAM.
želim nam kao gradu još više biciklista a GSP nam samo pomaže.
PS-polovni bajs, OK, blatobrani, par brzina u glavi, uglavnom matore "švabe" ili Austrijanci idu za od 60-65 € (oko 5 mesečnih markica za zaposlene) pa na dalje zavisno koliko ozbiljan želite...
mickica
monopolista
detoš
Darko
Vojvođanka
Nadam se da ste konačno shvatili i vi koji ste se radovali rezultatima izbora i upodobljavanju vlasti u gradu da je sve bila predizborna kampanja bez rezultata. Budite iskreni bar prema sebi i priznajte da su vas razočarali.
RR
Pljačka na svakom koraku!
Buba
Luda mačkarka
Danas baš ulazim u dvojku, pošto sam nezaposlena, ne mogu sebi da priuštim građansku mesečnu od simboličnih skoro pa 2000, već eto, kad baš moram negde busom, kupim redovnu. U bus pre mene ulazi gospođica fina, vidim onu povlašćenu kartu i sve se mislim kojoj li kategoriji pripada pa da se i ja priključim :I
Yoxa
Busom se ionako ne vozim godinama jer je preskupo, a linije su im tako dobro napravljene da mi treba 45 minuta busom od mesta gde živim pa idem peške (biciklom kada je lepo vreme) jer mi treba 40 minuta peške.
-
Kmet
mil
Don Juan
- kupite 20-30 novih ZGLOBNIH autobusa (ovi iz 1981. se polako raspadaju),
- klimatizujete makar polovinu postojećeg voznog parka,
- uvedete još nekoliko novih linija,
- pojačate postojeće linije,
- uvedete noćne polaske za ceo grad i prigradska naselja,
- uvedete normalne karte (i konačno pošaljete u istoriju one papiriće),
- prekinete akciju „Red je“, koja nije donela ništa dobro, već samo sporiji prevoz.
Lalla
Mozda se njima isplati i za ispod sadasnjih cena!!!!!!
Monopol nije nikada donosio dobro korisnicima usluga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......
Sta bi sa onom pljackom sa duplim markicama..
Isto kao i na naplatnim rampama.....
Tresla se gora....................
JP se osilila preko svih mera.....!!!!!!!!!,,,
Deki
Marko
pcelica
Gillan
Ko je onda tu lud?
ns
modernista
Whocares
Ivana
A gde da se zaposle "'92 godište, slepac, jedva završio srednju"... Treba da si srećan što se momak uspeo zaposliti.I kakvi to kontrolori treba da budu?Diplomirani?
Nikako se rešiti ljubomornih ljudi.
Torque
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H